9 April 2013

inkkarikynnet

Sain vihdoinki aikaseks lakata mun kynnet :D Edellisestä kerrasta on oikeesti ikuisuus! Oon selaillu WeHeartIt:a ja aina tulee eteen näitä "inkkarikynsiä". Päätin sitte eilen toteuttaa nää ja oon ihan tyytyväinen lopputulokseen :))

I finally did my nails :D It must have been an eternity when I last time did my nails. I've surfed thru WeHeartIt and always find these "Indian nails". I decided to implement them and I' think they succeed quite well :))

Lakat/Nail polishes: O.P.I  - Start-to-Finish NT T71 / Pimkie - 43. Green Bay / Kicks - Juicy Crush / La Femme Beauty - 101. Ice Blue Cream / Lumene - 6. Nude Charm

1. Lakkaa kynnet pohjalakalla.
2. Suunnittele kynsien kuviot pohjalakan kuivuessa.
3. Lakkaa suunnitelemasi kuvioiden pohjavärit.
4. Anna värilakkojen kuivua kunnolla ja piirrä sitten permanentti/vedenkestävällä tussilla suunnittelemasi kuviot kynsille. Ite käytin permanenttista kalvotussia.
5. Piirrä aluksi rajat väreille ja lähde sitten työstämään yksityiskohtia.
6. Lakkaa lopuksi kiiltävällä viimeistelylakalla kynnet.

Apuaa! Mulla on huomenna se YFU:n haastattelu! Sain kutsun sinne, ja siel pitää näköjään kirjottaa aine enkuks siellä annettavasta aiheesta... Ei hyvää päivää! Mua jännittää aivan sairaasti D:

OMG! I have that YFU's interview tomorrow! I got that invite and I noticed that I have to write a writing in English about the topic they'll tell there... Not gonna happen! I'm so nervous 'bout all that D:

No comments:

Post a Comment

blogger template