6 May 2013

kesä ja kielikurssi lähestyy


Apuaa! Kesä tulee! No ei se oikeestaan apua oo, pikemminki vihdoin. Oon tänää ollu kotona lepäilemässä, ku on pikkasen kipee olo. Eilenki tuntu väsyttävän niin paljo, et simahin kesken siivoamisen sohvalle :D Koulua mulla on enää 14 päivää, koska toi vk 21 menee TET:ssä ja tän viikon to on vapaa. Kokonaisuudessaa päiviä (sis. viikonloput) 26! Ihan sairaan vähän! Sitte onki peruskoulu paketissa ja ens syksynä kohti lukioo :)) Englantiinki on enää vaa 51 päivää! Tää on ihan hullua :D

Help! Summer is coming! Well, guess it's not "help", more like "finally". I've been at home today 'cause I'm feeling a little sick. Yesterday I felt so sleepy that I fell to sleep while I should've clean up :D I have only 14 days of school left 'cause on week 21 I'm at work practice and on this weeks Thursday we don't have school. Entirety we have only 26 days left! Insane! Then I'll start high school on next fall :)) And to England is also only 51 days! This is crazy :D  

Toinen apuaa! Mulla on huomenna se STS:n valmentautumistilaisuus (1, 2, 3... 23 kirjainta! Jepp, tää on mun suuri intohimo - laskea sanojen pituuksia siis :D ). Mua sinänsä jännittää aivan sairaasti, ku toi matkaki lähenee ja toisaalt oon sellases plus-miinus-nolla -tilassa. Pikkuhiljaa pitäis varmaanki ruveta miettimään, mitä sitä mukaan ottais. En oo kyl todellakaa selviimässä yhellä matkalaukulla ku on se ridaviikkoki! Ei kellään sattuis olemaan kokemusta tällaselle reissulle pakkaamisesta? Jos on, jakakaa ihmeessä tietonne :)

Another help! I have that STS preparing info (?) tomorrow. I'm kinda nervous also 'cause the trip is approaching but on the other hand I'm in plus-minus-zero mood. I think I should start thinking what to pack to England. There's no way I'd get along with only one suitcase! Does anyone have experience packing to this kind of trip? If yes, please tell :)

6 comments:

  1. Mä en kyllä tiedä myöskään, miten mä ikinä saan pakattua sinne matkalle..
    Ja eihän se laukku voi olla kuin puolillaan mentäessä, takas tullessa on varmasti enemmän tuotavaa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sanopa muuta... Mulla ei oo harmaintakaa aavistusta, miten tuun onnistuu tos pakkaukses :D Kuitenki pakataan viel mun laukku yhes viimehetlel uusiks :P

      Delete
    2. pakataan munkin laukku, jätän teille sitten kaikki tavarat mitkä ei mahu mukaan :DD

      Delete
  2. aaa vitsi pääsisinpä mäkin ausseihin vaihtoon!!

    mmillariina.blogspot.fi < käyhän kattoo :)

    ReplyDelete

blogger template