20 February 2013

aamiaista ja illallista Kanarialla


 Aluksi mun aamu/välipalat oon ollu täällä aika ruhtinaallisia. Aivan mielettömän hyviä mehuja näillä täällä. Kaiken kuitenkin kruunaa mansikkakaakao.

Maanantaina me käytiin Atlanticossa (ostari) ja sieltähän löytyi suureksi iloiseksi yllätyksekseni Bershka! Bershkasta ostin fuksian värisen pitsitopin, samanvärisen ja valkoisen normitopin, helmibatiikein koristellun T-paidan ja farkkushortsit. Näiden lisäksi mukaan tarttui mustat/kukalliset aurinkolasit (kuvassa alimpana) Bijou Brigitestä ja valkoiset/maalitahraiset aurinkolaist (kuvassa keskellä) Claire's:sta.



Maanantai-iltana käytiin syömässä sellasessa aivan mielettömän upeessa merenrantaravintolassa, joten pääsin vihdoin käyttämään tota mun ja A:n suunnittelemaa ja toteuttamaa hopeista mekkoa. Mukana oli myös tietenkin "Kat&A companyn" vanhoista filminauhoista kudottu kirjekuorilaukku.

Tiistai iltapäivänä me käytiin autolla kierteleen vähän tätä saarta, ihan siis lähiöitä vaan. Käytiin Puerto Ricossa (kaupunki täällä, ei siis se maa :P) ja muutamissa muissa rantakylissä. Heti alkumatkasta huomasin, et mun kameran akku huutaa tyhjyyttään! Ei siis paljon kuvia tullu otettua, mutta pääasia kuitenkin oli se, että sain kuvan tosta sinisestä talusta, koska oon yrittäny jo sunnuntai-illasta asti kuvata sitä - heikoin tuloksin. Nyt kuitenkin onnistu suurinpiirtein hyvin :)

No comments:

Post a Comment

blogger template