7 March 2013

leffaretki Helsinkiin



Kipeenä taas... Olin viimeviikolla pe-la sairaana, mutta sunnuntaina pääsin A:n ja muutaman muun kavererin kanssa Helsinkiin elokuviin. Käytiin kattomassa se Silver linings playbook (Unelmien pelikirjaa). Oli taas kerran aivan ihana elokuva, jossa tuli oikeesti useesti aaws-fiilis. Ite lähin mukaan kattomaan tätä, koska oon näköjään tietämättäni suuri Jennifer Lawrence -fani. Ennen leffaa käytiin "kahvilla" (tai yks joi kahvia ja me muut kaakaota) ja Coffee House, joka on ihan meidän vakiokahvila - aina kun käy Helsinkissä, on pakko käydä syömässä sielä. Meille jäi vielä aika reilusti aikaa ennen kun elokuva alko, joten mentiin siihen rautatientorille valokuvaamaan.

Sitten leffan jälkeen lähettiin aika lailla suoraan rautatieasemalle. Ehittiin aika hyvin nopeeseen junaan ja siitä sitte kotiin.

Maanantaina menin ihan normisti kouluun, vaikka mulla oliki sunnuntai-iltana kuumetta. Mulla ei oo melkein koskaan kuumetta, nii on nytki jotenki tosi outo olo - mä en oikeen osaa sanoo, onks mulla kipee olo vai ei. Kuitenki maanantaina olin enki vuoks koulussa, että meillä oli biologian koe, enkä halunnu missata sitä. Tiistainaki oli viel koulussa, koska mulla oli vaa 5h:n päivä. Keskiviikkona olis ollu liikuntapäivä Talmassa, mut päätin, et jään kotiin, koska mulla oli edelleen vähän kuumetta ja nuhaa. Olin sitte eilen kotona ja illalla kuumetta oliki jo ihan reilusti, 37.2 astetta (mun normi ruumiinlämpö on aika alhanen).

Tänäänki oon siis kotona ja luultavasti huomennaki. En pääse tälläkää viikolla tallille Mammuttii kattoo (on jo 4. viikko peräkkäin), mutta käyn sitte varmaanki aika ahkerasti, kunhan tervehdyn. Tänään pitäis täyttää loputki vaihtarihakulomakkeet. Haen nyt sitte AFS:n, YFU:n ja Exploriuksen kautta Australiaan vuodeks 2014.

3kk peruskoulua jäljellä! Loppukiri slkss ja mulla normaalisti hirvee stressi, että mitä tulee kesän jälkeen tapahtumaan. Siitä alkaakin sitten toivottavasti ihan "uusi elämä" tai ainakin arkeen tulee sellasia muutoksia että huhhuh - toivottavasti.

No comments:

Post a Comment

blogger template