24 June 2013

missä ovat fiilikset?

Tältä musta tuntuu ja se on pelottavaa! Mun ja Iidan Enkkuihin lähtö se vaan lähenee, enää 2 päivää, 18 tuntia, 27 minuuttia ja 35 sekuntia ja meidän kone lähtee. Voitte lukea Iidan fiiliksiä täältä. Kun ite luin tota, ajattelin, et vitsi ku itekki osais jotenki miettiä tota lähtöä, jännittää ja pelätä, MUTTA EI! Mä pyörin koko viime yön ja yritin keskittää ajatuksia tohon matkaan. Eipä onnistunu, koska mun pääkopasta valtaosan vie stressaus ton vaihtarihomman kanssa. Mun vaihtariprofiilin viimeinen palautuspäivä nimittäin olis nyt 30.6. mut mulla on tosi monta osioo, joita pystynpalauttelee vasta syksyllä (mm. opettajan arvio, lääkärin todistuksia jne.). Oon kyl soitellu ja infonnu YFUlle näist myöhästymisistä, mut en vaa mitenkää pysty elää sen kans, etten saa niitä ajoissa palautettua. Tämän takia Englannin ajattelu on jäänyt pakollakin vähemmälle. Kaikista kamalinta on, etten löydä tapaa odottaa ja iloita tosta kielikurssista. Tajuun kyllä konkreettisesti, et lähtö on torstaiaamuna kello kaheksan, mutten kuitenkaa saa ittelleni vakuutettua, että oon oikeesti lähössä... hmm, ehkä tää selittely riittää :P


This is how I feel and it's frightening! Iida and my departure to England is approaching all the time, only 2 days, 18 hour, 27 minutes and 35 seconds and our plane leaves. Iida wrote in her blog: "Leaving to England is getting me very nervous: speaking, people and leaving home for long time."

When I red that I thought it would be wonderful to have some opinion about leaving, to get nervous, to be afraid BUT NO! I spent the whole night trying to think that trip. Didn't work because this exchange thing ate all my concentration. My exchange profile should be returned before 30th of June but I have many parts I can't return before fall (like teacher evaluation, request for transcript etc.) I have called and told YFU that I can't return those parts in time but I just can't stop thinking I couldn't return everything when I was supposed to. This why it's not possible to me to think England. The worst is I can't find a way to wait and joy about this language course. I realize in concrete terms we're leaving on Thursday morning 8 o'clock but still can't get myself to understand I'm really leaving... hmm, maybe this explaining is enough :P


Kunhan pääsen kotiin, teen teille pakkauspostauksen (jonka kuvat siis unohdin nyt kotiin, tai unohdin sen muistitikun, jolla ne kuvat oli). Alotin pakkailemaan jo viikonloppuna, mut Juhannuksen myötä postailu vähän jäi :) Ajattelin tehdä nyt näinä viimeisinä päivinä sellasia Ennen lähtöä -postauksen/postauksia. Pitää vaan kattoo, miten rahkeet riittää ;)



I'm gonna make a packing post when I get home (because I left those pics home, or I left that memory stick where those pics were home). I started to pack on weekend but then we had Midsummer barbecue parties I kinda forgot :) I thought I could do Before leaving -post/posts on these final days. I just have to look how much time do I have ;) 

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Tosta mun äskeisestä kommentista tuli jotenkin niin sekava, että kirjoitan uudestaan ja hieman selkeämmällä suomen kielellä.
    Niin, mulla oli tosiaan eilen illalla (tai siis viime yönä..) aika sekavat fiilikset ton matkan suhteen, niin kuin tota mun blogia lukiessa huomaa. Nyt on paljon paremmat fiilikset, eikä mua enää stressaa toi matka niin paljoa, johtunee varmaan siitä, että sain purettua ajatukset ja toisaalta siitä, että oon saanut tänään hirveästi aikaan asioita. Olen pakannut matkalaukun, kävin vaihtamassa rahaa, ostamassa uuden muistikortin ja kengät ja hankkimassa matkavakuutuksen. :D
    Ihan ymmärrettävää, että sua stressaa noi vaihto-jutut. Me kummatkin vihataan myöhästymistä jne, joten varmasti ärsyttää kun ei saa asioita toimitettua ajoissa. Mutta, sehän menee perfektionistisuuden piikkiin, eikö? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Näin juuri... ihmeen hyvin helpottaa tää purkaminen jonnekin :D Pitääki kokeilla jatkossakin :)
      Mä tuun syyttää perfektionismia hautaan saakka, mitä ikinä teenki :D

      Delete

blogger template